Beursdeelname als cruciale
sleutel tot succes

Visibiliteit creëren, op een informele manier potentiële klanten en leveranciers leren kennen, seminaries bijwonen: het zijn maar enkele redenen die een actieve beursdeelname ook voor startende bedrijven razend interessant maken. Voor een budgettair verantwoorde en toch heel aantrekkelijke stand, biedt GM Productions interessante oplossingen.

Nu zo goed als alle coronamaatregelen definitief van de baan zijn, herademt ook de beurswereld. In de voorbije maanden werden heel wat evenementen ingehaald, voor de nabije toekomst staan veel vakbeurzen op de agenda. “We merken dat iedereen erg blij is dat de beurzen terug zijn”, vertelt Nele Maddens, salesmanager bij GM Productions.

 “Het is nu eenmaal heel leuk om op één of enkele dagen tijd erg veel mensen uit je eigen sector te ontmoeten in een informele sfeer en binnen een fijne setting. Dergelijke events zijn uitgelezen mogelijkheden om je onderneming op een professionele manier voor te stellen, te demonstreren en producten en/of diensten in de etalage te zetten.”

Herbruikbaar presentatiemateriaal

Idealiter kies je daarbij niet voor een standaard stand van de beursorganisator. “Wij creëren duurzame, modulaire en budgetvriendelijke maatoplossingen”, vervolgt Cathérine, collega op de binnendienst. “Exposanten kunnen bij ons de stand zelf huren. Met een standenbouwer werken, is een garantie voor een opvallende upgrade, zeker omdat je huisstijl naadloos in het ontwerp wordt geïntegreerd. Deze investering in een professioneel voorkomen en imago werpt op lange termijn sowieso zijn vruchten af. Als standenbouwer denken wij mee over het concept, we visualiseren de stand in 3D en ontzorgen tijdens het hele traject, inclusief opbouw, afbouw en opvolging achteraf.”

De integrale beursstand is dus het resultaat van een zorgvuldig uitgedokterd concept. In functie van het budget kiest het bedrijf ook zelf voor een aangepaste inrichting, mooie eyecatchers en een aankleding die helemaal in lijn is met de huisstijl. “Eigenlijk hoeft de klant niets zelf te doen, behalve de koelkast opvullen en de brochures klaarleggen. Op die manier kan hij zich volledig richten op het effectieve doel van de beursdeelname: contacten leggen, het verkennen en leren van de concurrentie en het verbreden van zijn kennis via workshops of seminaries”, besluit Nele Maddens.

Ben jij nog op zoek naar een geschikte beursstand voor jouw onderneming en wil je graag een 100% stressvrije beursdeelname? Vul hieronder je gegevens in en laat ons u ontzorgen!

Laat ons u bellen

Door het versturen van dit formulier, ga ik akkoord dat mijn persoonsgegevens verwerkt worden conform het privacybeleid van deze website.